Brave Hearted Warriors

IP address

Web Traffic

Log in

I forgot my password

Poll

i love laming.......
58% 58% [ 38 ]
23% 23% [ 15 ]
18% 18% [ 12 ]

Total Votes : 65

Latest topics

» no daG spam no drg LOS hack.. boring site now
Fri Feb 24, 2017 6:56 pm by daG

» Time to get some activity back
Sat Feb 08, 2014 5:15 pm by CSK_Suhas

» happyyy... b'dayyy bluewolf
Sat Feb 08, 2014 5:12 pm by CSK_Suhas

» Happy birthday Dag
Sat Feb 08, 2014 5:12 pm by CSK_Suhas

» Counter Strike ?
Fri Aug 03, 2012 10:49 pm by daG

» Wanna Join
Fri Aug 03, 2012 10:46 pm by daG

» CsK is Silver.. :D
Fri Aug 03, 2012 10:44 pm by daG

» Update Me with Indian Clan
Mon Jul 09, 2012 11:40 am by _CsK_ImDrG_

» gb guys..
Wed Jul 06, 2011 3:50 am by daG


    FrozenLich vs _Anathema_

    Share
    avatar
    CSK_Sniper
    Scout
    Scout

    Posts : 290
    Join date : 2008-11-08
    Age : 29

    FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Sniper on Fri Jun 12, 2009 5:34 pm

    Played in igz. We decided on 1 game hun ara coz i couldnt play much.. game went on till 38 min when blitz dropped.. so rec has only upto 38 min.. but game finished at 43 min after blitz restored it.. i won.. gg blitz and thx for playing..

    http://files.foraster.us/download.php?file=80ddcc8170f71e83a72818fad68cbeea
    avatar
    _CsK_ImDrG_
    Elite
    Elite

    Posts : 1200
    Join date : 2008-11-04
    Age : 28
    Location : INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by _CsK_ImDrG_ on Fri Jun 12, 2009 6:01 pm

    what a pleasant surprize.... u really had a set of professional skillz Razz

    gj...


    _________________
    avatar
    CSK_Suhas
    Elite
    Elite

    Posts : 1781
    Join date : 2008-11-08
    Age : 28
    Location : mangalore , INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Suhas on Fri Jun 12, 2009 8:30 pm

    he is

    he practised 1 game vs me Very Happy


    _________________
    avatar
    CSK_Sniper
    Scout
    Scout

    Posts : 290
    Join date : 2008-11-08
    Age : 29

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Sniper on Fri Jun 12, 2009 8:58 pm

    lol.. i knw wat that game was Very Happy
    avatar
    Minerva
    Hussar
    Hussar

    Posts : 302
    Join date : 2008-11-04
    Age : 30
    Location : India

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by Minerva on Fri Jun 12, 2009 9:03 pm

    happy i knew Sniper wud win this..
    avatar
    CSA_J_Conner
    Paladin
    Paladin

    Posts : 893
    Join date : 2008-11-22

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSA_J_Conner on Fri Jun 12, 2009 10:33 pm

    lol damn sniper won

    gj
    avatar
    _CsK_ImDrG_
    Elite
    Elite

    Posts : 1200
    Join date : 2008-11-04
    Age : 28
    Location : INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by _CsK_ImDrG_ on Fri Jun 12, 2009 10:38 pm

    im a big fan of unexpected results 11


    _________________
    avatar
    CSK_Suhas
    Elite
    Elite

    Posts : 1781
    Join date : 2008-11-08
    Age : 28
    Location : mangalore , INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Suhas on Fri Jun 12, 2009 10:47 pm

    i am fan of drg beating 2k Very Happy


    _________________
    avatar
    CSK_Sniper
    Scout
    Scout

    Posts : 290
    Join date : 2008-11-08
    Age : 29

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Sniper on Fri Jun 12, 2009 11:06 pm

    CSA_J_Conner wrote:lol damn sniper won

    gj

    wats with the damn? 111..
    avatar
    CSA_J_Conner
    Paladin
    Paladin

    Posts : 893
    Join date : 2008-11-22

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSA_J_Conner on Fri Jun 12, 2009 11:15 pm

    wasnt expecting this...soo (damn == "excalmation mark " (!))

    just finished a programming exam, hence all the == && !! if you know what i mean 11111

    where (11111 = rofl)
    avatar
    mantubby
    Tarkan
    Tarkan

    Posts : 734
    Join date : 2008-11-15
    Age : 33
    Location : somalia

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by mantubby on Fri Jun 12, 2009 11:35 pm

    i'm a fan of sniper's philosophical quotes


    Very Happy xD
    avatar
    Minerva
    Hussar
    Hussar

    Posts : 302
    Join date : 2008-11-04
    Age : 30
    Location : India

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by Minerva on Sat Jun 13, 2009 12:09 am

    punnaku wrote:i'm a fan of sniper's philosophical quotes


    Very Happy xD

    +1
    avatar
    CSK_Suhas
    Elite
    Elite

    Posts : 1781
    Join date : 2008-11-08
    Age : 28
    Location : mangalore , INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Suhas on Sat Jun 13, 2009 12:23 am

    [CSK]AssassiN wrote:
    punnaku wrote:i'm a fan of sniper's philosophical quotes


    Very Happy xD

    +1
    +2

    especially he speaking about my noob mouse clicking


    _________________
    avatar
    _CsK_Bluewolf
    Paladin
    Paladin

    Posts : 827
    Join date : 2008-11-04
    Age : 28
    Location : chennai

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by _CsK_Bluewolf on Sat Jun 13, 2009 7:06 am

    wp sniper


    _________________
    avatar
    CSK_Sniper
    Scout
    Scout

    Posts : 290
    Join date : 2008-11-08
    Age : 29

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Sniper on Sat Jun 13, 2009 9:03 am

    CSK_Suhas wrote:especially he speaking about my noob mouse clicking

    lolz.. i told u coz u gotta knw keyboard shortcuts soon.. it was only 2 weeks ago u knew that shift + click creates multiple farms..
    avatar
    mantubby
    Tarkan
    Tarkan

    Posts : 734
    Join date : 2008-11-15
    Age : 33
    Location : somalia

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by mantubby on Sat Jun 13, 2009 11:28 am

    CSK_Sniper wrote:
    CSK_Suhas wrote:especially he speaking about my noob mouse clicking

    lolz.. i told u coz u gotta knw keyboard shortcuts soon.. it was only 2 weeks ago u knew that shift + click creates multiple farms..



    cheers cheers cheers
    avatar
    daG
    Tarkan
    Tarkan

    Posts : 766
    Join date : 2008-12-31
    Age : 23

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by daG on Sat Jun 13, 2009 3:23 pm

    punnaku wrote:
    CSK_Sniper wrote:
    CSK_Suhas wrote:especially he speaking about my noob mouse clicking

    lolz.. i told u coz u gotta knw keyboard shortcuts soon.. it was only 2 weeks ago u knew that shift + click creates multiple farms..



    cheers cheers cheers

    if any click + shift is done it will create +5 things.. better use the mouse wheel cyclops


    _________________
    11.29% of total / 3.25 posts per day
    avatar
    CSA_J_Conner
    Paladin
    Paladin

    Posts : 893
    Join date : 2008-11-22

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSA_J_Conner on Sat Jun 13, 2009 6:42 pm

    rofl dag, shift clicking for farms means you can lay any number of farms without having to go thru the build menu. It creates 5 for units only.
    avatar
    CsK_kill3r
    Cavalier
    Cavalier

    Posts : 696
    Join date : 2008-11-04
    Age : 28
    Location : Mumbai

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CsK_kill3r on Sun Jun 14, 2009 2:15 pm

    great result gg man


    _________________


    avatar
    CSK_Suhas
    Elite
    Elite

    Posts : 1781
    Join date : 2008-11-08
    Age : 28
    Location : mangalore , INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Suhas on Sun Jun 14, 2009 2:24 pm

    still he dont agree he is 1600+ gl


    _________________
    avatar
    CSK_Suhas
    Elite
    Elite

    Posts : 1781
    Join date : 2008-11-08
    Age : 28
    Location : mangalore , INDIA

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by CSK_Suhas on Thu Jun 18, 2009 3:43 am

    blitzkrieg = confusing (assassin & anathema both used this)
    myth & wolfpack are found too much


    _________________

    Sponsored content

    Re: FrozenLich vs _Anathema_

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Oct 22, 2017 12:42 am